PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=272987}
6,7 199 853
oceny
6,7 10 1 199853
4,6 8
ocen krytyków
Jumper
powrót do forum filmu Jumper

nieporozumienie

ocenił(a) film na 1

Ten film nawet się nie zaczął. I to drewniane aktorstwo... 1/10 to i tak dużo jak za taki chłam.

ps. I do tej pory zastanawia mnie, jak walczono z jumperami w średniowieczu. Krzyżem świetlnym?

ocenił(a) film na 6
paulinako

najwidoczniej usnelas na wstepie. Najwidoczniej nie wiesz co to jest aktorstwo. najwidoczniej mogli by urzywać łuków, może kusze, moze proce, itp .

ocenił(a) film na 1
czadx

"najwidoczniej usnelas na wstepie"

Nie! Byłam bardzo dumna z siebie, że dałam radę do samych napisów, żeby razem z resztą sali sobie pobuczeć :)

"Najwidoczniej nie wiesz co to jest aktorstwo"
Jak kulą w płot. Filmoznawstwo sobie studiuję :] Wskaż mi palcem jednego dobrego aktora. Albo nie, to może być za trudne- jedną dobrze zagraną scenę. Grzebię w pamięci i znaleźć nie mogę, a jedną, jedyną perełkę na pewno bym zapamiętała :)

"najwidoczniej mogli by urzywać łuków, może kusze, moze proce, itp ."
Uhm. To walka musiała być bardzo skuteczna, jeśli mając taki sprzęt, jaki mieli, nadal nie do końca musieli dawać sobie radę.

ps. Ten zabieg z powtarzaniem 'najwidoczniej' Ci nie wyszedł. Nie pasuje logicznie do ostatniego zdania.

ocenił(a) film na 1
paulinako

mając taki sprzęt, jaki mieli w filmie, nadal nie do końca dawali sobie radę. Sorry.

ocenił(a) film na 6
paulinako

1. zapyziala, zadufana, nic nie wiedzaca, chcaca oceniac cos do czego nie siega, itp, to jeszcze dla ciebie za trudne, moze wez sie za animowane bajki filmoznawco, itd

2. jezeli cos tu jest trudnego to ty, najgorsze ze nie zdajesz sobie z tego sprawy, a o terazniejszym aktorstwie w polsce wiecej mi nie wspominaj, nie wypada mowic o czyms co ludzia tu w ogole nie wychodzi i jest tak tandetne

3. wyobraz sobie albo narysuj